Saturday 13 April 2013

Barisan Nasional Siap Sedia Bertempur Dalam Perang Maya

 
 
Rejim Pakatan Haram DAP, PAS dan PKR sememangnya sangat dikenali di dunia maya sebagai ejen pemfitnah nombor satu yang sentiasa berniat jahat untuk merampas negara Malaysia ini dengan cara kekerasan.

Mereka sanggup mengkhianati negara, merosakkan bangsa dan memesongkan akidah demi perjuaangan songsang mereka untuk merampas Putrajaya.

Tetapi kini mereka sudah tidak boleh lagi sesuka hati membuat fitnah di alam maya kerana tentera Perang Maya Barisan Nasional (BN) sudah berjaya mengatasi kejahatan meraka. 

Berbanding  PRU 12, Barisan Nasional sememangnya lebih bersedia dalam perang maya ini dan kekuatannya kini sudah tidak mampu lagi ditandingi oleh Rejim Pakatan Haram DAP, PAS dan PKR.

Ini terbukti apabila fitnah dan serangan yang diatur oleh Rejim Pakatan DAP, PAS dan PKR berjaya dipatahkan dengan mudah oleh tentera-tentera siber Barisan Nasional (BN).

Unit Media Baru Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia (UMB PPUM) sebagai peneraju utama jentera  perang maya Barisan Nasional telah mengaturkan tentera-tenteranya di seluruh Malaysia bagi menghadapi serangan bodoh dan fitnah Rejim Pakatan DAP, PAS dan PKR.

Mereka menyerang hujah Rejim Pakatan Haram DAP, PAS dan DAP dengan fakta-fakta yang tepat dan benar sekaligus menyebabkan mereka jadi tidak tentu hala dan gagal fokus dalam serangan mereka.

Selain itu banyak lagi unit-unit perang maya seperti Kumpulan Nadi Rakyat Malaysia turut aktif menyerang dakyah pembangkang yang selalu memburuk-burukkan pemimpin negara dan membuat fitnah membuta tuli.

Masa yang ditunggu kian hampir dan keseluruhan Jentera Perang Maya Barisan Nasional (BN) sudah lama bersedia untuk bertempur dengan jentera kafir milik Rejim Pakatan DAP, PAS dan PKR bagi memenangi PRU ke 13 ini.

Ayuh kita buktikan kekuatan kita, "KAMI SUDAH BERSEDIA" #PRU13..... Ayuh Gempur!!!!

2 comments:

Anonymous said...

cakap berdegarrrrr degarrr,,, habuk pung tarak

Unknown said...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m

Post a Comment

◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2012 Cik Yah Kata Seo Elite by BLog BamZ | Blogger Templates