Monday 27 January 2014

Betul ke? : @Ibdilillah Ishak Pengerusi BMB Mintak Duit Dengan PM Nak Bayar Blogger & Facebookers BMB PPUM?


Sebelum aku terus melapor untuk PRK Kajang aku nak tanya mana Pengerusi BMB Bangang ni? Sebelum aku tulis ni Pengerusi BNB Bangang ni lansung tak kelihatan dalam banyak isu yang telah menghentam kerajaan dengan teruknya.

ISu kangkung yang telah menutup segala isu kejahatan pembangkan celanat langsung tidak mendapat liputan daripada BMB PPUM yang pengerusinya adalah +Ibdilillah Ishak yang dilantik oleh YB KJ Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia dan Sukan Malaysia.

Aku telah dimaklumkan oleh sahabat baik Blogger yang +Ibdilillah Ishak telah meminta duit daripada PM untuk menggerakkan jenteranya. Siapa jentera +Ibdilillah Ishak Bangang?

Malah ada budak-budak Pengerusi BMB Bangang ini telah menghubungi rakan-rakan menawarkan RM 500.00 untuk menyewa Page. Woiiii ape ni sewa Page!! Lu takde Page ke bro!! atau takut nak reveal sebab likers tak sampai seribu!!!

Selain itu aju juga diberitahu +Ibdilillah Ishak sudah ada blogger yang entah sape-sape yang dibayar antara RM 700.00 hingga RM 1000.00 sebulan. Wowww!! lumayan beb!!

Baik,, aku nak tanya kat ko ni +Ibdilillah Ishak Babi!!! dulu Lu cakap nak cari sukarelawan nak bantu kerajaan nak Lifsytle macam Si +Wak Doyok Si kering tu!!! mana Sukarelawan Lu Babi!!!

Lu cerita Serupa Orang Mabuk Laa!!! 

Sekarang aku nak tengaok PRK ni BMB nak buat apa? aku nak tengok sukarelawan BMB buat kerja.. 

Buat YB Khairy KJ.. teruskan memalukan diri YB, letakkan maruah YB bawah tapak kasut sebab pertahankan Pengerusi BMB PPUM YB yang bangang ini!!!

+Ibdilillah Ishak Sila nafikan maklumat yang aku terima ini!!! aku akan teruskan usaha aku untuk membersihkan Nama Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang dikotorkan Oleh Si Bangang Macam Ko!!! 

Sumber : http://penadaritanahmelayu.blogspot.com/2014/01/ibdilillah-ishak-pengerusi-bmb-mintak.html

5 comments:

Anonymous said...

Salam Cik Yah, saya setuju sangat lah apa cik yah kata...saya nie bukan belajar di oxford atau di harward,, tapi univestiy tempatan yang melayu punya. Dengan cara Pengarusi BMB cakap dari dahulu hingga sekarang tak setaraf dengan kebolehan dia. YB please lah tukar orang lain..banyak lagi yang boleh boleh buat kerja dari yang stylo...habis kan beras jer...dah naik meluat. Sedar lah...raayat yang pilih rayat yang ubah...ingat itu KARMA.
orang tua 1957

Anonymous said...

Topik di atas ini terlalu keMalaysiaan yang orang luar tidak faham. Yang anehnya, di blog & laman PKR, ada rayuan minta derma untuk kewujudan "parti cari pasal ini". Sampai orang di luar Malaysia pun diminta menderma!!!!! Parti apa ini kalau boleh sampai mengemis!!!!

- Anonymous Temasik

Anonymous said...

ANONYMOUS 4 FEBRUARY 2014 18:40 - Pembetulan buat anda: HARVARD UNIVERSITY bukan HARWARD.............

- Anonymous Temasik

Anonymous said...

Sekurang kurangnya Abdililah insaf blogger2 yg sealiran Papa Gomo itu berbau taik anjing, tak ada standard, fit for the toilet.

Christine Xu said...

DAMQQ | BANDAR POKER | AGEN POKERV | BANDARQ | CEME | DOMINO ONLINE

Yuk Buruan ikutan bermain di website DamQQ

Sekarang DAMQQ Memiliki Game terbaru Dan Ternama loh...

9 permainan :
=> Poker
=> Bandar Poker
=> Domino99
=> BandarQ
=> AduQ
=> Sakong
=> Capsa Susun
=> Bandar 66
=> Perang Baccarat (NEW GAME)

=> Bonus Refferal 20% (x2,x3)
=> Bonus Turn Over 0,5%
=> Minimal Depo 10.000
=> Minimal WD 20.000
=> 100% Member Asli
=> Pelayanan DP & WD 24 jam
=> Livechat Kami 24 Jam Online
=> Bisa Dimainkan Di Hp Android
=> Di Layani Dengan 5 Bank Terbaik
=> 1 User ID 9 Permainan Menarik

Info Lebih Lanjut Hubungi Pihak Cs DamQQ Melalui :
Daftar : Daftar DamQQ
Website : DamQQ
Whatsapp : +855885578926
Line : DAMQQPOKER

Post a Comment

Older Post ►
 

Copyright 2012 Cik Yah Kata Seo Elite by BLog BamZ | Blogger Templates